bodaborg + wipeout

hejhej förlåt för mitt beteende och bara blogga en gång per dag :O uursch inte bra
men så fort jag får igång allting så kommer det gå super det lovar jag :)
men nu sitter jag och kollar på wipeout super roligt svårt att skriva samtigit som man
e helt inne e programmet.  men aja jag har faktiskt varit uppe sen 6 på morgonen omg shiit
tänker ni men det skulle jag aldrig göra friviligt jag skulle vara på enskede ip kl 8 så aa
vi skkullle ju till Bodaborg super roligt vi klara 6 banor av 20 det e jätte smart
lekte smart oxå haha . men jag bloggar mer imorgon , kanske har några bilder på boda borg men sanna i mitt lag har många ska fråga henne :)<3 ska fortsätta kolla nu puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0