/ E'

hej svenska folket , äntligen skriver jag lite. men jag skrev ju faktist i förrgår och i går sov jag hos bellen och idag har jag vart ute hela dagen så jag har bra ursäkter :) men i alla fall , idag var en fettt bra dag, hade sjukt kul med jempa natha och stoffe som jag träffade för första gången. asså jag träffade stoffe för första gången. haha vi hade så himla kul , asså garvade ihjäl mig typ. haha. vi var ute, fast sen drog vi hem till stoffe och kollade på sällskapsresan och fick glass. sen körde vi kurragömma i hans hus haha. fyfan vad roligt vi hade jag natha och jempa var typ helt facinerade av hans hus , mohaha. juste efter allt det här skulle stoffe på träning, och natha skulle också ta tuben , haha så jag och jempa gick hem till henne sen åkte vi med hennes mamma till stallet, hahaha det luktade verkligen baaaaaaajs där och var svin kallt, så vi drog hem till mitt stökiga rum och kollade i gamla skolkataloger haha sen skulle jempa hem, , haah , så jag fick följa henne en bit för hon tyckte att årsta var läskigt, hahahh. aja det var väll i stort sett min dag. akja puss och kram / E


Kommentarer
Postat av: leon landberg

jätte bra

2009-04-10 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0