EFTER TRÄNING



Aloha nu har jag äntligen kommit hem från en normalträning
inget specielt .. jag ska äta paannkakor snart.
det känns lite som thabrud.blogg.se men emma
kommer snart igen i will hope
jag vetinte riktigt men det skulle vara perfect om
ngn av er gav mig tips om hur jag ska skriva och vad nu gillar att läsa ?
e inte så bra på sånt men jag jag kan bjuda på en låt som jag gillar :
http://www.djazmatic.com/Tracks/Akon%20Feat.
%20Taye%20Diggs%20-%20Dream%20Girl%20(DJAzmatic.Com).mp3
men om ni vill ha en låtkod eller ngt så e det bara fråga
ger gärna ut låtar :)
jag ska mysa lite nu kanske lägger in något blogginlägg senare
men tycker ni att jag ska göra med förkortningar eller inte ?
 love N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0