lite godnatt snart

nu e det så att jag var tvungen att säga asså ni måste till
bodaborg haha , det e jätte många som åker ditt och på klassresa
eller innom laget jag har varit där 2 gånger , asså vi fick tacobuffe super gott
e det någon som inte gillar tacos eller ?
ska ni ditt ?
det finns killar ja det gör det ;) för er som vill träffa den rätta haha kanske ?
aja men men det e jobbigt och springa 8 timmar i rakt typ :O
e rätt trött redan men imorgon har jag faktiskt lite sovmorgon men slutar klockan halv 4
min senaste dag på hela vecka så jag får ladda mig idag ...
vi hörs imorgon ska nog inte blogga mer nu idag men imorgon kommer jag .
pusss kram mys pys :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0