liten snabbis

tjenis penis :) nu sitter jag här med min morfar så ska mormor komma  hon ska sova här haha för min mother is not häär men idag har jaaag  köpt kläder yesyes jag läggerin bilder på vad imorgon för har ingen kameera :( men jag var iallafall inne i tc med Johanna & Nora super roligt knäppa som vanligt där inne såg man :
paolina danielsson och hennes kompis .. -.-
jag hade seriöst jobbigaste dagen idag :S iskolan
men dagens roligaste person  .....:
Hanna -  idag på hälsa lektion
frågan var : vad tror du dina kompisar ser dig som hanna säger :
dum och e helt seriös  hahahah :) så jävla skön
 vill du bli dagens person ? : jaa bara fråga :)
puss / n
laddar upp bilder imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0