nora love ..

tjenis penis ;) its nicole här ,  vill ni vet min dag ? jag ska inte beräta exakt men
jag & nora åkte till socken och träffa ida & eme & becka & love and några andra
sen gick jag och nora och såg Jacob & basse , viktor e . sen kom love och vi åkte till
nora i örby och var med några där och jag & love körde kalleha :) sen gick vi till en pizzeria
och nora & jojo åt , jag och love kolla på :) sen gick vi hem till mig och myste jätte mysigt och kolla
på talang och singing bee som vi var med i med laget :) just det programet super trevligt.
Nu sitter vi här igen och jag ska sätta upp luftmadrass som e dubbelsääng ass najs
ska mysa nu pusspusss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0