Sjuk idag igen .. / E'

Det är grymt irriterande att vara sjuk, asså verkligen grymt ! Men eftersom bästavän ska fira sin födelsedag, så är jag hellre sjuk nu än då. Men jag fattar inte meningen med att vara förkyld, asså, jag förstår verkligen inte varför det ska finnas så många äckliga sjukdommar som folk dör av? Okej , nu är det inte direkt så illa för mig, men tänk hur många människor som dör i onödiga sjukdommar. Det är så meninglöst. Men det finns väll antagligen någon mening i det, att det inte ska bli för många människor på jorden, eller nått, men det är onödigt. Tänk hur bra vi har det i svergie, egentligen? Inget krig, mindre skumma sjukdommar som finns i tex u-länderna. Usch och fy asså, helt seriöst. F*n vad hemskt .. Började bara för det tänkte på det nu. Men egentligen, jag tycker att svergie är ett väldigt tråkigt land, men tänk hur bra vi ändå har det här? Det gör mig ändå glad att jag bor just här. Puss på er, eller ja, kram medans jag är sjuk ;)


grymt söt , dock inte jag som redigerat. hittade på google, tror jag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0