soligdag

haha nu har jag varit med alexej och lukas och nora super kul verkligen jag menar det  ,
ska äta lite nu men vi ses & hörs
föresten var jag på världens skönaste "konsert" det var noras kusin som sjöng och hela 7a 7b 7c typ i deras skola
som hade det  haft en kul dag :)
asså det var catwalk och typ 50 tal - nu tid så ass roliga kläder hade dom sen vaar der sång och sånt musik
det var bara i 45 min trodde den skulle vara längre men aja träffa en ny person men hälsa på många puddingar hhaah !
zack <3 nora hahah kmr mobba nora för det
hoppas ni oxå haft det puss & kram .

några sjunger


zack & hans gäng haha grymy roligt

det var en kille där som hade gjort en egen låt och som sjööng han sjöng ass bra verkligen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0