Test / E'

Fullständigt namn: Emma Kristina Edström
Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Typ alltid.
Hur lång är du: 155 cm, eller nått :$
Kan du laga mat: Självklart! :D
Vad jobbar du med/pluggar du: grundskolan brä.
Vad har du på dig just nu: Myskläder ( är sjuk )
Har du någon fobi: småkryp !
Hade du en bra kväll igår: Helt okej, satt framför teven ..
 Vilket är ditt senaste inköp: Shopping-dag i lördags .. tror jag ?
Din favoritdryck på morgonen: Oboy (:
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa :$
Har du sovit i din egen säng inatt: Haha japp
Vad hade du sönder senast:
Måste varit min strumpa .. :P
Vem snackade du med senast: tyvärr pappa , jag har inte varit ute på två dagar :O
Varm favoritdricka: Varm choklad , helt klart.
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
riktigt törstig , vatten. annars cola :$
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte ? ( kasst minne .. )
Saknar du någon just nu: Många, har inte träffat för att jag är sjuk ..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha inget särskilt, beror på humöret bara.
Någon jag stör mig på:
Småkryp .. HAHA
Intressen: många saker , vänner fotboll shoppa , family.
senaste person du kramade: vet nt .. tyyyyyyyyyyyyp bvän, eller familjemedlem (a)
Senaste person du ringde: Stoffe (:
Senaste person som ringde dig: Jonna :P
Vad drack du senast: Vatten tror jag :D
Vill du ha barn: nån gång i livet
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja .. det var ju inte så länge sen .. :P
Är du sugen på något nu: Att gå ut och göra nått!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: I don't drink x)
Använder du hudkräm: Oftast :)
Attraheras du av män med skägg: haha jag är 13 ..
Micro-pop eller poppa själv: Venne hur man poppar själv så micro ! :P
Brukar du baka: Nästan aldrig ..
Röstade du i det senaste valet: Haha självklart *inte* ..
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: japp, bara man var frisk ..
Vilken låt lyssnade du senast på: collide
Har någon annan sovit i din säng inatt: Haha sorgligt nog inte ;)
Vad tycker du är äckligt: Mycket saker
Har du pengar på mobilen: Abonnemang, brää :)

Vilken svordom använder du mest? Fan ,, tror jag (a)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på vilken dag det är :o
Var köper du dina matvaror ifrån? fråga mina föräldrar ..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med ! :D
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? oj , venne faktist .. :O
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hehe, räknas söndag ? såna fall ja.
När var senast någon stötte på dig?
Vet inte, eller typ msn igår :O
Vad åt du till middag senast?Spagetti och köttfärssås
Kan du vissla? Nej .. :$
Tittade du på tecknat när du var liten? Haha självklart ?
Äger du några popband t-shirts?
Nja , har en t-shirt om en person ..
När flög du senast? Längesen ..
Pratar du några andra språk? english ? :)
Har du gråtit offentligt? ja, men det var längesen.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nope, eller ja öronen.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och läsk ;D
Vad har du för väder? Molnigt men varmt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? var? har inte ens börjat :O
När sov du senast på golvet? Haha minns inte (a)
Gillar du din boendesituation? Egnetligen inte .. :O
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Beror på , men fungerar oavsätt.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland .. -.-
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Beror på ..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Fjorton (a)
Tror du på liv på andra planeter? Vet nt, bryr mig nt .. :$
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag mår aldrig så dåligt att jag pratar med mig själv (;
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det verkar ballt !
Tycker du om att krama folk? i looooove it!
Äger du en digitalkamera? Haha ah , ( ingen bra men i alla fall )
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Haha då ringer jag och frågar varför den inte ringt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha never, älskar kött!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil nycklar iPod :D
Hade du tråkigt när du gjorde det här testet? Har aldrig haft tråkigare :D

Puss på rumpan / emi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0