i can

tjenenixen :)
ååh guud vad jobbigt jag har börjat cykla och ajg cyklar överallt och jämt skiit jobbigt , men aja jag har köpt:
mascara - lumene typ :S
puder - isadora stor :)
puderborste- face
ballerina strumpor
mjukisbyxor grå
linnen
trosor
igår :) något mer tror jag men aja
idag var jag med skolan på något som var rolig ligger vidhötorget och man danasar dansmatta & slår på en vägg och wii super roligt haha har gratis besök igen :) imorgon är det 1 maj jippi majbrasa hahah super vart ska ni hålla hus då ?
fältet ?
stan ?
järfälla ?
akalla ?
jag vetinte men jag har träning imorgon -.- eip .. men det klarar jag . grattis mathias till din nya moppe haha aja nu ska jag fixa inför imorgon när jag slutar efter lunch typ 12 yesyes

pusssar eran Nicki-Nyfiken
     
 

 
bild 1 : jag vintern 2007
bild 2 : julia & sam påväg till kungsberget vintern 08
bild 3: jag vintern 08
bild 4 : min söta kusin lii leker med dockor
bild 5 : julia på mitt landställe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0