Badat idag igen!

Haha tro det eller ej, men emsi badar idag igen!


Haha okej, det kanske inte är så svårt att tro, men det är ganska knas för jag har badat fem gånger den här veckan & ska kanske bada imorgon också! Vet inte om jag orkar bada längre, men man måste ju passa på medans den här värmen är här! Jag <3 svensk sommar faktiskt. Men jag åkte till tyresö med jonna , lelle , jempa, penton, alex , lelles mamma & jonnas mamma. Haha det var ganska mysigt dära, fast bara en grej.. Jag har bränt mig! -.- snark, hur lyckas jag.. Aja , vi får se vad som händer imorrn , nu ska jag & jonna fortsätta titta på mig, ( haha ja hon ska sova hos mig ! ) Men puss så länge , ! / emsi


jag och jonna hade piknick! :)

at the piknick :p

fråga mig inte vad jag gör, vi gick till en park.. ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0