emsi är vaken ! :)

Och har varit det snart två timmar.. Men har inte orkat uppdatera eftersom jag inte har suttit vid datorn.. Men idag tar jag i alla fall en slappdag , haha är lite sliten ;) Haha det har varit saker hela tiden typ i två veckor.. Så jag tänkte chilla, jag menar ung 08 är inte så speciellt och det här vädret suger. Snaaaaark! Men imorrn i alla fall så måste jag gå, för då tänkte jag ''stöta på'' Nathalie Hjertberg, en av världens mest underbara människor, och Johanna Alström, en brud som jag aldrig träffat , men hon är också typ världens gulligaste , men bor i määärsta. Snark det är skit långt dit ? :p Aja , nu vet ni lite planer, men nu ska jag fortsätta kolla på the holiday ;) Mysig film, romantisk komedi , men nu måste jag sluta skriva. Seriöst! Haha, puss allihopa, have a nice day! / E


old picture, men i like it :)

rest in peace my lovely jeans (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0