förlåt!!

Det är emma här, tro det eller ej. Jag har inge uppdaterat för att jag inte kunnat, plus att jag är typ lost i huvudet haha. Men jag måste fixa tillbaka orken igen okej ? Jag fungerar inte riktigt normalt helt än.. Jag kommer komma tillbaka, ska bara gå och lägga mig mycket tidigare hela tiden haha. Men östhammar med laget var verkligen bäst! Alla kan vara sig själv i vårat ''lilla'' gäng, haha runt 30 pers? ;o men träningarna gick ganska bra och nu har jag träningsvärk.. Men det ingår ju nästan?! Haha men nu ska jag typ göra mig i ordning och gå och lägga mig i think.. Det skulle vara bra för mig haha måste upp halv 7 imorn?! :o Omg , jag kommer inte palla.... Men jaja, bäst att jag taggar! Puss älsklingar, nu vet ni att jag lever! / gissa bajset? ;) emmmsiiii!


Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling. Aldrig utan dig, varje sekund utan dig saknar jag dig. Du är världens bästa.. Du finns alltid där för mig och jag finns alltid där för dig, jag lovar. Du är mitt allt nathalie, iloveyou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0