Fuck you..

.. för att du är så underbar
.. för att jag vill hata dig men knr andra starka känslor istället
.. för att jag saknar dig varje sekund
.. för att dina ord får mig att rodna
.. för att jag inte borde gilla dig
.. för att du behandlar mig så otroligt bra
.. för att du verkar perfekt i mina ögon
.. för att jag blir lycklig när jag ser att du skrivit ett sms
.. för att du är just du
.. för att du är så otroligt underbar!

jag vet att jag inte borde gilla dig men gör ändå. när alla kärleks låtar går på tänker jag på dig. men det är helt sjukt för jag gillar dig inte då det sättet.. jag kan inte. du är ju du?! det går inte.. jag hatar det här.. snälla kan du inte bara vara en idiot? det skulle vara så mycket lättare.. jag vill inte tänka på dig innan jag somnar , men det gör jag. jag vill ligga bredvid dig, och bara vara med dig. jag vill vara lycklig med dig, men jag vågar inte.. jag kan inte , jag får inte. jag vill glömma dig samtidigt som jag vill ha dig så nära att det nästan är för nära. få mig inte att falla helt.. för nu kämpar jag verkligen grymt mycket för att stå upp. snälla var lite mindre underbar. jag vill inte vilja ha dig.. men jag vill.. :$ / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0