fyfan..

Haha shit vad jag låter på video inlägget x) Haha ni ska få ett där jag låter normal jag lovar! Haha uuusch men det är ju mitt första så det är väll lite speciellt? Haha , men gud tro inte att jag låter så okej? It sounds skumt :) Jaja, whatever ? Idag var jag ju med nicole och vi tog lite bilder. Men som vaaaaanligt , så har hon bilderna haha. Jupp förvånande? Nej tror inte det haha. Haha jag driver itne , måste ladda batterier till min kamera. I svear :) Haha , men sen efter det så träffade jag jonna & hennes nya hund!!! Haha eller det är typ en lånehund, för att se om dom klarar av det haha, sen så om dom gör det , så får dom hunden. Ballt va? :) Haha jaja, imorrn ska jag träffa jonnis hihi :p kanske emil&marcus också.. Får se :) men måste sluta kolalr på hundtricket ;) Pussar , mer inlägg kommer, det tvingar jag mig själv :)<3 / emma

ser fett gullig ut på bilden haha men jag älskar namnet på den :) " love your self "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0