jag är sjuk.. :(

Yes , jag är sjuk.. Lyckat? Nej inte direkt !

Idag skulle jag egentligen haft våran första riktiga hemkunskap, alltså få laga mat! Men nejnej, här vaknar man klockan sju & sätter sig upp och spyr -.- Har spytt 3/4 gånger idag, för efter varje somna jag typ om så jag minns inte riktigt haha! Men idag har jag bara legat i soffan och ätit typ nypon soppa lite glass, och så åt jag typ en litenlitenliten skål med någon annan soppa.. Sen när pappa lagat middag så kunde jag inte äta så mkt mer än gurka.. Åhh, dumma sjukdom.. Jag är frisk imorrn har jag bestämt. Så imorrn blir det skola, sen vill jag göra något med någon.. om jag ens är frisk så att säga haha! Men vi får see. Pussar ! / emsi


HAHA vad fuckface jag är x) jag älskar min nathalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0