Jag håller vad jag lovar.

Eller så mycket som jag kan, hatar att svika folk , gör inte alla det?


Jo, jag lovade ju mera inlägg? :) And självklart ska ni få det! Haha juste jag sa ju att det var dags att sova halv 3 igår? Haha jo, grejen var bara att jag knarkade facebook ungefär till fem i fyra? :p  Haha dumma unge jag är som vänder på dygnet .. ;) Fast grejen är att jag vaknar mellan 10-11 ändå, haha och jonna somnar ett och vaknar tolv. Man bah, då vänder ju hon mera på dygnen. Haha jaja, jag måste erkänna att jag är ganska söt när jag sover haha. Har fått se bilder när jag sover & små ler lite. Mihi. gulligt va? Nej bah skoja, men nu säger vi puss så länge :) puuuss! / emi

hihi nathalie sover samtidigt som hon håller min hand! Sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0