Kvällsinlägg. ;)

Har hunnit med ganska mycket sen min träning :o som var 18-19.30 just so you know ;) Men har hunnit att bli skjussad av tränare , dushat , bakat , tittat på teve, ätit toast , smsat massor och typ så haha. Jag är faktiskt ganska fascinerad :d Men jajajajaja. Imorrn är det ung 08 för min del, jag åker nämligen bort i helgen och fiskar kräftor (?!) så jag missar fredan och voice.. & RAFFE SOM SKA UPPTRÄDA !!!!!!!!!!! DAAAAAAAAAAAAMP !! Aja, så ni vet , förvänta er ingen uppdatering från min sida i helgen eller imorrn. Måste gå och lägga mig tidigt eftersom på fredan kommer vi typ åka klockan sju?!?!?! På morgonen, hallå , tror dom att jag allvarligt är uppe då ? Ussssssssssch. Nej men nu blir det här inlägget väldigt oseriöst, för att jag & Lollo sitter och pratar om sperma haha. Försök tänka er vad vi pratar om exakt? Jag lovar att ingen skulle kunna gissa. Haha , nej men nu ska jag fortsätta dela inteligenta tankar med människor. Pussar ! / emma

söt jag är :D ( bakom handen hihi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0