Nu får det räcka :p

Jag badade idag igen ..


Jag tar verkligen vara på det här helt underbara vädret.Haha har typ bränt mig i fejjan? Eller jag vet inte men har i alla fall smörjt in mig med godluktande bodylotion mmm! Men jag måste duchsa ! Haha jag är jättetrött. Vi var i alla fall och badade i östnora , haha det var jätteskönt. Solen stekte, vattnet var skönt, hopptorn, några dyk, lagom salt, sköna människor, = s v e n s k sommar! :D I love this. Men inget klår mitt älskade florida hihi. I alla fall, nu har jag inga planer för kvällen, bara chilla är sååå trött. Imorrn taggar jag till bästaste rakel! Vi ska umgås med hennes pojkvänner höhö. Jaja, vi hörs väll imorn, efter träningen kanske eller nånting. Haha jag lovar att inte lägga ner med bloggen. Verkligen lovar! Puss så länge! / emsan



haha ser smal ut :p

Kommentarer
Postat av: l

DU E SMAL!

2009-08-09 @ 21:12:50
Postat av: Anonym

vaddå ser smal ut ? du är fett smal :S

2009-08-09 @ 21:21:57
Postat av: emma

haha tack , men vilka skrev? ..

2009-08-10 @ 00:41:52
URL: http://thabruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0