oops, men det är ju iallafall sommarlov?

Haha I'm sorry men alla som sagt, det är ju faktist sommarlov!

Jaja i alla fall idag har jag varit med jonna&rakel , hihi skitkul. Vi lekte med små pojkar höhö, eller vi var ute med jonnas hund och den blir typ skitskraj när det är folk som skriker och så, så när dom sprang omkring runt jonnas lilla gräsplätt, så vart hunden skiträdd, sen var dom kaxiga och så , så vi sprutade vatten på dom. Haha kanske lite dumt eftersom allt dom vill ha är ju uppmärksamhet och vi gav dom det, men iallafall så var det ganska roligt , vi tog in hunden , lät dom komma in, & det var vääärldens gulligaste kille - han var fyra år. Haha, han var skitsöt. Iallafall så var typ två killar kära i rakel haha, & så spelade vi lite fotboll med dom två och aa, hade det mys. Men sen skulle jag tagga hem och äta middag klockan fem ( TIDIGT !) haha men vi bestämde att jag skulle sova hos rakel! För jonnaponna har ju innebandy träningsläger i veckan.. :( Aja ska itne skriva så mkt längre måste "packa" ;) Haha, puuusss!/ emsi bäjbi


rakel min syster min tvilling , mitt allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0