Plugget.. ;p

Går inte så great just nu, eller det är väääldigt svårt att vara fokuserad på lektionen och inte leka med freddy istället haha,( vi sitter bredvid varandra..) Fast det elaka är att läraren märker aldrig mig, & skäller på freddy, HAHA STACKARN! Aja idag har det inte hänt mkt, eller vi märkte hur man satte på felicias web så vi lekte med den på rasterna, haha orkar inte förklara men hon har en bärbar data i skolan & så aa.. Jaja! Men jag har inte så mkt att berätta, har träning sex, så måste göra mig i ordning och äta, puss ! Ha en bra dag / emma


bild från östhammar! natha , rakel där bak, moi , elin f & jonna :)<3

Kommentarer
Postat av: jonna

knasig bild på mig :D<3

2009-08-31 @ 18:30:32
URL: http://jonnathelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0