tjo bre !

hejsan allihopa! Hur mårs det?

Själv mårs det galant förutom att jag är trööött! Jag tror jag har börjat vända tillbaka dygnet, YES! För , o m g det är bara två veckor kvar tills skolan börjar.. Jag tror inte att jag kommer klara mig.. Då blir slut med nattinlägg och sova tidigt som gäller, och sen kommer det säkert bli jättemkt att plugga.. Ååh ångest.. Haha jaja, nu blir det en snabb genom gång av vad ni missat ;)

söndag ; jag jonna och rakel träffa småpojkar och hade det kul underdagen sen så sov jag hos rakel ( fast iof så vet ni ju det här? aja!) sov hos rakel till måndan..
måndag ; vakna hos rakel , vi åt och gick & försökte sälja gamla böcker haha, gick inge bra, sen kom jempa & lite senare drog vi till Trekanten och badade och sen träning! ( det var stressigt :o)
tisdag ; Jag träffade alex, yey, i globen, köpte ett linne och en bikini. Sen åt vi på donkisch, och sen tagga hem till mig hämtade sov grejer och tagga till alex och sov hos henne i hagsätra! Vi hade det mys kollade på filmer , åt glass , gick ut med hunden x) Hihi myys!
onsdag ( idag ) ; Vakna hos alex fixa iordning, gick ut med hunden, och lalala. Sen skulle alex träffa aida & jennifer messa mig om jag vill träffa henne så då gjorde jag det, eller ja jag träffade henne & andra emma som jag var på grönan med. Haha vi hade det kul och var i först globen , sen sickla, och jennifer köpte lite, typ två linnen? Iaf sen var det träning som var med 95orna, det var kul ! :) Fast nicki var inte där.. Men sen åkte alla vi från 96 laget och badade med träningskläder haha. Men ska lite skriva det blir så långt! Nu kommer bilder, puss! / emmsiii!


rakel jennifer och emma @ Trekanten ;) *fett bleeeeeek*

Emma in a tree x)

Det jag köpte, vitt linne femti spänn hm.
Bikini, 79 kr per del, hm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0