Yepp, nicole idag!

Jajamensan, idag ska jag & nicole vara med varan. :) igen ;) Men jag vet inte riktigt vad vi ska göra haha så vi får se. Hon måste lära mig hur man lägger in saker från youtube. BLIR GALEN! Haha jag vill göra videoinlägg juu. Men i allafall , om vi är hemma hos nicki kanske det blir inlägg, men egentligen borde ni ju inte sitta inne vid datan på dagen utan nu borde dra ut med några kompisar! Jag menar det är ju inte sommarlov för evigt ;) Men nu ska jag göra mig klar i think.. Haha ska gå halv tänkte jag & måste sminka mig , sätta på tights och parfym & säkert nått mera ;) Haha , puss&kram ! / emma


mitt & jonnas mening; din j*vla porra (a)

Kommentarer
Postat av: jonna

2009-08-01 @ 12:58:07
Postat av: jonna

självklart är det våran menning! haha, i love u <3

2009-08-01 @ 12:59:11
URL: http://jonnathelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0