bad uppdatering ..

Hej alla söta bloggläsare !

dålig uppdatering från min sida idag igen höhö. Men idag har jag varit med rakel!!! Haha yeeeeees hon har kommit hem. Jag är LYCKLIG ! Haha fan vad jag mår bra när jag är med henne. Haha jag och rakel gick till globen för hon skulle hämta ut sitt leg, hon vart skitsöt! Men sen tänkte vi att vi lika gärna kan kika lite i globen så vi drog in, titta i lite affärer. Sen kom vi till dinsko, höhö. Man kan ju inte gå in där utan att pröva dom högasta skorna man kan hitta? Haha i jaja, sen när vi skulle börja gå hemåt , asså började gå mot utgången, så fick vi värsta lusten att skämma ut oss, så vi sprang runt varandra, ahahhhaaha, fick skrattdamp, sen gick vi hem, till henne, och jaa, sen spelade vi wii, haha jag och rakel äääger på tennis, yeah! Sen spelade vi boogie istället, haha myyyycket skratt kan jag berätta. Men som alltid (?) har min kamera inga batterier, så jag kunde inte ta några bilder, men rakel, har nåra, från när vi gick till ip med jonna. Haha orkar inte berätta mera, snaaaaaaaark. puss på er allihoopa ! / gissa ? men emsi ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild<3

2009-07-29 @ 01:19:33
Postat av: emma

tackar tackar :)

2009-07-29 @ 02:04:57
URL: http://thabruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0