En grej att berätta om usa! :)

Nu kom jag på en annan lite intressant sak om usa, hihi. En dag kommer mamma och marie hem och har handlat och har köpt två stycken ben&jerrys glassar! Men sen när jag kollade vilka det var, så var det , vvälkända phish food, typ min favorit?! Hehe och en annan som hette karamel sutra! Det var halva glassen chokladglass och andra halva caramel glass och i mitten var det kola sås! Haha det var fett ball, fast dock väldigt väldigt söt eftersom det var sjukt mycket kolasås. Så den var helt okej , men ingen höjdare, så nu vet ni det i fall den skulle komma till svergie nån gång! ;) Puss / emma


den får faktiskt en diss utav mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0