F*ck me asså !

Förlåt för att jag inte skrev något mera igår , men det vart ingen mera stund för mig framför datorn. Jonna och jag satt och kollade på filmen '' Min stora kärlek '' Haha den är så rolig, fast sorlig också.. Men för er som inte sett den handlar det mest om att man ska älska nån efter insidan och inte utsidan. Bra film faktist, eller utav fem möjliga får den 3 & ½ , halva poängen för att det är några gånger man verkligen asgarvar hehe. men men , whatever ? ;)

Idag har jag inte gjort så mycket , min brorsa väckte mig tio för att han ville att jag skulle med och springa till hammarbybacken , sen skulle han kanske springa upp också, jag bah ååååh, jag vill sova, fast han tvinga mig upp och gjorde frukost, haha gulligt :) Så jag följde med fast jag cyklade dit. Det var skiiitvarmt. Sen körde han lite intervaller och tvingade mig upp till toppen. ´Gah, jag dog. Fast när jag väll kom upp vart jag glad att jag hade gått upp. Utsikten var otrolig, man kunde typ se hela stockholm. Dit kan man tagga nån gång på picknik. Man behöver inte gå hela vägen upp om man inte pallar, man har bra utsikt ändå. Hihi nu har jag precis duschat, var ganska skönt. Orkar nog inte göra nått idag, ska bah ta hand om mig själv, måla naglarna hihi. Puss på er alla ! / Emmapemmafemma 


HAHA , ser hemsk ut, men bjuder på mig själv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0