Gah, dålig uppdatering ..

Höhö säger inte rubriken det mesta ? :p

Jag är ledsen för dålig uppdatering babes, men jag har varit med nicki i stan ju så varken hon eller jag har kunnat blogga! Haha vi hade det underbart, drack coffee coler, fett billigt 19 spänn. Haha jag gick och njöt hela tiden , asså det är ju så gott! Haha ska inte berätta om allt, nicole kanske vill skriva lite ju? Men föresten har vo typ inga kort, eller jo nickis mobil, men hon har typ inte sladden hemma och hennes mamma, så hon kan inte ladda in dom. Gah ! Men dom måste komma så fort nicole laddat in dom haha, för jag vill ha dom. Men nu ska jag fortsätta skriva på en liten text och sakna rakel! ÅÅÅÅH KOM HEM SÖTNOS! Typ en månad utan henne? Jag dör .. Aja, puss allihopa, håll i era vänner ;) / emma

Syster, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0