Haha gud vad jag suger ..

Asså åh! Jag glömmer typ alltid bort att blogga det är dåligt. Men nu har ju nicole kommit hem, så när hon kommit igång OCKSÅ då kommer det bli bättre med uppdatering. Fast nu har vi ju sjukt dåligt med besökare , så jag tror att vi måste göra våran blogg sedd igen, hmm, ni sötnosar kan ju alltid sprida vidare den. Nej nu är jag patetisk, fast egentligen så bryr jag mig inte om att vi har lite besökare, vi har några iallafall, och jag gillar att blogga! Men idag har jag inte gjort så mycket, så det är inget intressant att höra på men i ändå, bara för att alla ska få veta , har min älskade bästis Louise kommit hem så vi ska träffas imorrn! Yey! Men mer inlägg kommer , redan ikväll oroa er inte! :)
Puss , kärlek till alla ! / Emma Edström


jag tror aldrig att jag visat den här bilden för er, men den är från saktan dagen på ip med rakel och jennifer, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0