HEEEEEEEEEEEEELT OTROLIGT!

Det är faktiskt emma som skriver just nu! Trodde ni att jag har glömt er va? ALDRIG! Haha men gud vad det har sjunkigt med läsare .. :( Det är inte bra ... Kanske för att jag inte skrivit eller ? ;) Men nicole har faktiskt gjort ett väldigt bra jobb hihi. Applåd till henne! wwwwhhhhiiiiie! Men okej , nu får jag skärpa mig lite :P Iallafall så har jag inte shoppat så jättemycket faktiskt .. :O har mest solat och badat, och såååååååååååklart var man på disney world. Vadå tror ni att jag har växt upp ? Haha never, jag är ''petra pan'' vettni, tänker vara barn föralltid ;) okej, kanske inte , men jaja , så var det skitkul, :)
 
vi var på tre ''parker'' bara, men det kändes som vi hann med ganska mycket ändå. Vi var på Epcot, Magic Kingdom & Hollywood studios. Roligaste var nog ... Vet inte faktist :P Men på magic kingdom var det absolut roligaste med en som var som flumrider eller vafan den heter på liseberg. Att man sitter i en trästock och åker ner för en backe med vatten i så man blir skitblöt ? :P Haha det var en sån fast först ibörjan så åker man typ i massa tunnlar där det är massa statyer typ eller vad man ska säga och så om den där historian där räven och björnen försöker fånga kaninen, haha det var skit gulligt, men helt plötsligt så kände man att vi började åka uppåt, vi bah öööh, sen typ helt plötsligt så ser man lite ljus sen åker vi i vääääärldens fart rakt neråt, och man hade inga säkerhetsbälten i den här skiten, så det var aaaaaaaaaasläskigt :p haha sen när man är nedan för backen så kommer allt. Vatten. snacka om att jag blev blöt haha. jaja, vidare till hollywood studios ;)

Ja som sagt, på hollywood studios, var det mest saker som disney gjort filmer om och så. Det fanns the hollwwood tower the twilight zone, hehe, som var typ som katapulten :d , haha först fick man se på en film där några som hade bott på hotellet för längesen hade åkt hissen och hissen hade blivit träffad utav hissen, så den hade störtat rakt ner. Haha i alla fall , sen så skulle man ''bo där'' och så var man tvungen att ta bussen upp. ooouu, haha , så typ 16 pers fick typ plats i hissen , det var säten som man skulle spänna fast sig i. Sen åkte den uppåt, och så vart det kål svart, sen skulle det föreställa en skräckfilm typ , först kommer ett fönster emot oss, sen helt plötsligt krossades det, och så hände det lite grejer haha jobbigt att förklara, sen så vart det kolsvart igen.. Sen typ fem sekunder senare, åker hissen rakt neråt, man var helt oförberedd! Sen åker den uppåt igen i samma fart, sen ner sen upp och sen ner och sen fick man gå av :p Haha det var jätterolig :)

Sen på hollywoodstudios också så fanns det en bergochdalbana, så vi ställde oss i kön. Och det var den roligaste bergochdalbana jag nånsin åkt. Den började med värsta rycket i skithög fart, typ som kapatulten fast framåt dåra. Sen så helt  plötsligt kände jag, för man såg inte ett skit där den var inomhus, att man var upp och ner, så då åkte vi i en loup! Haha första gången jag åkte bergochdalbana med loupar, och det var skitkul :) haha insane ääääär inget emot den :o faktiskt.

Okej förlåt för detta kilometersinlägg ! :$ men nästa kommer också bli långt utav bilder. så det hära får bli långt med text och det andra utav bilder :) great ?! puuuuuss på er alla och nu vet ni att jag fortfarande älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0