Inte direkt godmorgon just nu va ..

Haha jo jag kan inte direkt säga godmorgon just nu , för att jag har varit uppe sen tio ungefär. Men idag är jag helt ensam hemma, för nu är bror på dagläger , alltså hockey.. -.- Suck, tråkigaste sporten. Okej kanske inte, men en väldigt tråkig sport. Idag tror jag att jag tar en slapp & städ dag. Tänkte sätta på en film ganska snart, och sedan städa lite nånstans i lägenheten och tjäna lite små pengar ;) Haha med små pengar menar jag faktiskt småpengar, typ femti spänn? Om man inte städar hela lägenheten, men det orkar jag nog inte höhö. Men i allafall, kommer antagligen bli mycket inlägg idag, hihi vi får se! Men just nu önskar jag er att ni har en bra dag! Puuss / emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0