jag får d a m p

Rubriken säger det mesta, men det är inte mig själv jag får damp på , utan fucking internet! Åh, jag har ju bärbar data så är det en grej som sitter i så det får kontakt med trådlösas internet, men jag råkade på nått sett dra ut den , sen när jag tryckte i den behöver man ett lösen för att få kontakt igen, AAAAAAAAAAAAA ! Så jag satte mig vid min vanliga data i stället, fast den är sjuuukt seg, men jaja ni får inlägg i alal fall och det är väll det ni vill ha? Haha nu vet ni varför jag inte hunnit med mera inlägg , och jag är ledsen för det! Puss på er alla, IDAG blir det i alla fall fler inlägg / emsiiii


aleks jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: aleks

jag saknar dig ocksåååååååå!! amagad, rip mitt hår .. vill ha mitt hår som jag hade på bilden -.- nu har ju jag fetma kort :(

2009-07-24 @ 07:53:25
Postat av: emsi

aleks, du är alltid lika fin ändå :)

2009-07-24 @ 12:00:20
URL: http://thabruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0