NICIKIII HERE

hej älsklingar , jag har inte inte varit hemma typ alls , vakna av johanna kl.8 och då gick vi ut med hundarna sen åkte vi till stan och jag handla lite , 4 par trosor , en klänning , och så åkte vi tbx och gick ut med hundarna och sen så åkte jag till mamma och vi hämta mina färgade linser woohhhooo dom kom , och sp köpte jag ett par skor och bh , och en tröja faktiskt , så kom mamma på att vi kundew gå på bio så vi gick på baksmällen skiiit härlig film asså garva så jävla mycket asså ! emma min älskling du har fan skrivit hela dagen .. !


ett måsste asså  .. .


den här färgen på linser blev det men jag blev lite onöjd för att det var typ min ögonfärg så ! aja

Freshlook Colorblends One-Day Green Utan Styrka

fast lite mörkare typ men aja ,, 

puss nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0