Nu så !

Nu börjar alla besökarna komma tillbaka igen, great! :) Hoppas att ni gillar våran blogg, och att ni är här för att stanna! Anyway .. Sorry för att jag inte skrev igår, men jag sov hos Lollo, min bästis som jag också träffa under dagen. I alla fall på dagen åkte vi till skärholmen , för att hennes mamma fyller år på torsdag tror jag .. Haha så hon köpte en present till henne, och vi hittade världens sötaste ringar! Haha det var ''vänskaps-hjärtan'' fast på ring dåra, skitsöta, så vi köpte dom hihi. Jag orkar tyvärr inte ta bild , men Lollo har dom på sin data, får be henne langa dom ! ;) Haha i alla fall så tagga vi till liljeholmen sen och gick hem till ett berg och tog sönder ett staket HAHA, kul man kan ha , sen gick vi hem till Lollo , fast sen skulle jag hem och käka, sen efter det drog jag till Lollo igen, och då satt vi och kolla på eva&adam, asså jag lovar, jag älskar det :$ Haha skitkul ju. Men tyvärr har lollo alla bilder från den dagen .. :/ Haha aja, ni får dom när jag fått dom okej? Brabra. Men nästa dag i ett annat inlägg, PUSS !


älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0