Om idag dåra :D

Haha jo, idag så drog jag , Lollo och Lovisa till skärholmen igen för Lollo hade lagt undan två koftor. Jättefina. I allafall så sen åkte vi hem igen haha, eller nej föressten , vi åkte till sockenplan och träffade Rixon , Putte, Felippe, Stoffe & Zack , tror jag att alla hette haha. I alla fall så har typ Putte och Lovisa typ smsat och massa skit, så det var därför vi skulle träffa dom egentligen , men asså stackarn, han var skiiiitblyg. Han sa typ inte ett enda ord till oss. Haha, men vi hade det skitkul i alla fall , haha inte så mycket att berätta , det var roligare än vad det säkert låter , höhö. Men i alla fall, nu så har Nicole lämnat mig ensam igen! Det betyder extra mucho bloggning för moí. Bad or Bra? Haha det återstår och ser, men jag lovar att jag ska försöka att blogga så mycket som möjligt! Japp, ska verkligen försöka att inte göra er besvikna! Men om jag skriver så mycket mera nu kommer det hära inlägget bli lååååångt, så jag tror att jag stoppar här! Haha Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0