READY TO THIS ?

WILD NIGHT ! nja .. jo men det var det , jag sitter här ni klockan 11 nyvaken shiit är super trött ändå , vi ska typ göra sittupps och armhävningar för att vi har typ en träningsdagbok att fylla i vad vi ska göra under träningarna , lite jobbigt så där , är det något lag som tar paus u på sommaren ? vi ska ju det GOTHIA  så härligt så ,
 vi ska ha med oss liksom 800-1000 i fick pengar tyckte jag lätt mycket , men vi ska ju liksom så liseberg och sånt så det är väll lagom.


som ni förstår är jag inte den morgonpiggaste människan på morgonen jag hör liksom mina vänner å upp typ 8 men bah jag jaha jag vknar någon gång vid 12 hah i  vanlig fall
nu ska jag gå men jag bloggar lite senare ! yes box baby se ya , xoxo N



(lite övning kanske ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0