GOTHIA NOW HOME

gothia jo där var jag vi kom , på 4 plats av 82 lag så härligt , aja men alla var skiit glad och vi var obesegrade , VI HADE SÅ JÄVLA ROLIGT  , vi var typ det enda tjejlaget nej vi var 3 tjejlag och 40 killlag typ , ja roliga killar BARCELONA  hah älskar dom så jävla sköna , och skåningar , och laget älskar er alla vi måste verkligen vara det bästa laget ever hah ,
SÅKLART SÅ HADE VI DISCO VARJE DAG FÖRFAN ..  kommer sakna det som gothia som fan ..
han inte ta så många bilder på när vi spela fotboll liksom men aja , JAG ÄLSKAR ENSKEDE TJALALLALA .. ,
mina tjejer : sanna nora jojo lollo simone hanna elvis limpan klara sofia becca viktoria bella vivika vero lovisa och jag
kommer med flera inlägg ikväll ..








































Kommentarer
Postat av: sanna

Inte bra bilder på mig nicole :D

2009-07-21 @ 12:15:47
URL: http://sannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0