MÅNDAG

hejhej tv soffan nej men aja ,
haft träning precis guud jobbigt ,
det är liksom typ bara 4 veckor kvar nu till skolan och sommaren tar slut så snabbt när det just har börjar vad är det för stil ? jag vetinte men det känns som att sommrarna bara blir mindre desto äldre man blir . tyvärr men vetinte om det är så. iallfall så vetinte jag riktigt men jag tror jag har hittat den rätta eller aa men jag är för feg eller jo nja , är det någon som står på samma plattform eller vad man ska säga , någon som hjälper mig upp till 100 % är Nora du snackar bra hah tur att jag har dig ! så snart är det gothia nu på söndag .
NÅGON SOM SKA TILL GOTHIA ELLER ÄR DET BARA HOJTA TILL ?  emma , som snart ska komma hem eller jo om en vecka typ min älskling då , tur att mina bvs har kommir hem då iallafall , jag slumrar lite nu men men .



facebook , vad tycker ni är mycket ? att ha som vänner ? 200 eller 300 ? kanske mer ,
jag vetinte men fejjan har blivit mycket roligare nu än men det som är det tråkiga är att
man kan inte ha låtar och lyssna på musik det är ju det som är roligt med playan hah ,
men jag älskar ju mmusik som ni vet haha fast men gör inte det den är ju galen



hiss/ diss med :
1 : 




2:


(hippie fläta)

3:


(pumps kort model eller är det riktigt hög klckat som gäller ? )





(TWO IN ONE ? ) :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0