nicki before sleep

oj börjar bli lite trött nu men imorgon träffar jag emma först och myser lite kanske och sen vid 5 -6 ska jag och becca på bio och kolla på sommaren med göran detn ska ju vara skiit bra haha hoppas jag och så ! vetinte riktigt men mamma har skaffat oxå färgade linser tycker jag va lite cooltasså ,, ikväll var jag och becca och bella och junior och några på -laget s match , men imorgon hoppas att det blir bra väder så det blir en härlig sommar dag för oss alla , idag har besökarna varit skiit bra men ännu bättere igår , men jag saknar mina små puddingar .
nora , joahanna och min älskling pelle , och det finns många som jag saknar mer jo simone louise ida hanna såklart
 ja min dom får komma hem snart asså snart blir jag desperat men jag har ju mina kompisar hemma .

JUSTE .. JAG SÅG MIN FD BÄSTAVÄN OCH BARNDOMSKOMPIS JENNIFERJERLIN !
ja om det är någon som läser den här bloggen som vet vem hon är och så .. får en länkning om dom
ger hennes nummer till mig skulle jätte gärna vilja ha det , vi har käännt varandra sen vi inte unde prata , hon var verkligen en extremt gullig tjej som var allt en vän ska vara så jag saknar henne har inte träffat henne typ på 3 -4 år shiiit asså ..

men aja .. ska kolla på movie nu och mysa lite med vovvarna ! älskar er ps. belive in your selfs ! be happy ,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0