NICKI IS HERE

om går dagen

shiit vilken kväll igår , helt amezing ,  eller hur det stavas , aja dagen börjar med att jag och pelle åker till jakobsberg (där han bor alltså) så vi hyrde film men sen så gick vi till honom och skulle kolla på den men det funka inte skiit skumt , så det fick bli the  bodyguard  , skiit bra film med whitney houston vilka har sett den ? film tips sen blev det day after tomorrow typ , såg inte så mycket av den haha aa ni fattar .. sen åt vi mat (tacos)  känndes som jag blev blyg när jag satt med han familj så jag sa inte så mycket , sen fortsatte vi kolla på filmen , sen satte pelle på pretty girl typ jag såg inget typ nä , vi höll på typ till 3 , så och jag var helt död asså , vakna kl 11 typ och pelle vakna inte först kl.1 shhiitt ,
  

om idag

men jag skyndade mig och så skulle till frisören men aa , mamma hade misstagit allt och det var fel allting , så jag mötte emma på tc och vi garva och hade ass roligt eller hur emma femma ? :P så nu har jag precis kollat hairspray min favvo film det är värd guld ! nu ska jag snart lägga in lite av vad jag köpte today :P

KRAMAR NICKI !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0