För dålig på att blogga, för att vara sann

Helt seriöst förstår jag inte hur jag kan vara så himla dålig på att blogga. Men nu är det i alla fall så att jag ska åka i väg till aros torsdag till måndag med laget ( för er som inte vet är den en fotbollscup ) och på onsdagen så ska jag åka till florida! Fyfan vad härligt, ska dock bara vara där i två veckor, men det är endå ganska lång tid ju? Jag menar man hinner ju göra massa saker! Tex disney world ...

I don't care vad folk tycker om det haha , men no matter what, JAG SKA TILL DINEY WORLD. & jag ska träffa musse. Haha nej men jag ska hitta någon sån där figur och ta bild med, hur ballt är inte det liksom? Satsar nog på mimmipig, sötaste figuren eller hur ? ;) Men sen ska vi alltid åka saker och så , och det finns typ vattenpark också, inget fjantigt utan riktiga saker, läskiga saker. Gud vad jag ser fram emot det. Sen ska jag försöka bli lite brun också, har ju världens sämsta pigment, är typ 100% svensk, på riktigt. Lite läskigt tycker jag .. Sen kommer jag ju se slottet i verkligheten! Ni vet det där som alltid är med i början på disney filmer ? Jag vet att ni vet. 

Men i alla fall så måste jag bara säga att jag längtar. Gud vi kommer typ bo precis vid vattnet eller nästan. Typ en gata och en hus rad sen ligger havet! Och stranden såklart .. Fy vad underbart. Jag måste bli brun, annars blir jag fan galen. Aja , jag kommer njuta av värmen i alla fall! ( och hoppas att erat väder kommer vara piss så jag kan njuta ännu mer ;) ) Haha nej, men jag kommer ha det bättre än er i alla fall! Hehe, puss på er ! / emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0