helgen dagen

har inte haft så mycket tid igår hade jag skolavslutning jue så och var med N min bebi , vi åkte till ett caf med annette och pappa och jag fick ett fint halsband av dom skiit fint silder halsband med ett hjärta , sen så åkte vi till stan och så , efter vart det bio sen hem till mamam där hela släkten var så somna jag i soffan .

idag ska jag typ göra något med johanna min bästis ! vetinte riktigt vad vi ska hitta på ..



helgensplaner:
torsdag:träffa nora & johanna och sen träning
fredag: roslagens cup
lördag: roslagens cup
söndag: roslagens cup

så jag kan inte blogga dom tre dagarna men på torsdag kan jag lite , hoppas det går bra och ni läser i afllafall
men nu är det SOOOOOMMMMARLOOOOOOV ! 

ör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0