Hemma hos natha ! :)<3

Hejsan bloggen, nu sitter jag hemma hos natha, som ni kanske fattade på rubriken , hehe ... Men i alla fall så ska jag sova här för första gången! Jag är tagga mihhihi. Vi ska typ köpa pizza till middag, oxfilépizza med bearnaisesås. Och ja, det stavas så för jag och nathalie kollade upp det hah! Men gud vad klumpig jag är! Jag råkade precis ha ut nathas papperskorg! Hahahahahh skit vad vi garva, jag och natha har ingen humor .. Men i alla fall så tänker jag vara social mot nathalie , vi ska bara göra en sexig bild på photoshop som jag lägger in i det här inlägget så det var lite onödigt att skriva .. :o men what evaaaa! Haha puss på er från sexiga emma & nathalie ;)<3



okej, det tog typ 20 minuter för oss att göra den haha eller nått, men vart den inte fin? :) Hihi nu ska jag vara social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0