hemma i stureby !

har inte så mycket tid på mig ska faktiskt bara packa sen dra till fridhemsplan ,
detta skulle jag packa :


•·       Träningskläder


•·       Fotbollskor'


•·       Matchställ, både svarta och vita


•·       Enskedeväskan


•·       Badkläder och handduk


•·       Kläder att byta om till efter träning/match

•·        

•·       Hygienartiklar (glöm inte mediciner för er som använder det)


•·       Nattlinne/pyjamas/myskläder


•·       Luftmadrass/liggunderlag samt sovsäck (vi sover på golvet i skolsal)


•·       "Kuliga" saker ex,  kortlek, ipod, papper + pennor, böcker  


•·       Fickpengar till godis mm


•·       Ca 60 kr till mat på vägen till Örebro


inte så jätte mycket men men , ni som inte vet så ska jagg ju till örebro , varför ? det är en stor cup som mitt lag som ska spela alltså fotboll haha men vet ju inte vilka som läser om dom kan sånt haha . men det ska bli skiit roligt !
hoppas att ni läser gammlt ! kommer ju inte kunna bloggen där nere .
jag kommer sakna er ALLA ! 
men mest :   Pelle älskling som är i turkiet nu  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0