Hos jonna ;)

Hejsan sverige, nu sitter jag hemma hos jonna och ska sova häär. Haha det känns som att jag skriver det ofta men whatever, det är kul där! Men vi ska satsa på hemma kväll idag .. Film och godis & läsk, det klarar vi oss på! ;) Men i alla fall så sorry emil för att vi inte kom på din träning men vi hann inte .. :/ Hehe , ja du vad ska jag skriva idag har jag och jonna lekt i en vattenspridare. Fast jag skulle egentligen ha vart med aleks ( hejlampan.blogg.se ) men brorsan behövde busskortet så jag kunde inte .. :/ Fast jag har haft kul med jonna, men jag saknar aleks. OCH NICOLE! Måste träffa dig snart älskling, eller ja efter jag har varit i florida då.. :p Men vi måste träffas ! Hehe ..

Men nu ska jag lägga in bilder på alla filmerna och godiset , och så kanske ni får se jonna höhö. Om hon ställer upp på en bild, det tror jag nog ;) Men vi får se om det blir mera inlägg fån mig idag eller om det blir först imorrn. Jag vet inte riktigt .. Men nu ska ni få dom efterlängtade bilderna hihi. Puss på er alla / generösa emsi (a)

Godis & läsk, muums!

Haha, filmer ; Superhero movie, Bekind Rewind, & YESMAN

emma & jonna, hehe bjuder på den ;)

Puss på er alla ! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0