saknat mig? ;)

Haha, jo det är verkligen emma som satt sig ner framför datorn för att skriva. Helt otroligt va (!) ? Haha nej men , nu har jag precis kommit hem från en match som vi vann med 3-1 mot bajen, dock deras lag vit (?) tror jag hehe. Jag håller aldrig koll på vilka vi möter eller något sånt. Borde jag det? Äsch, orka ;) Jag spelar för att det är kul, och för att jag älskar sproten. Så är det!

Jaja anledningen till att jag inte skrivit är mest för att jag inte hunnit :O Men jag tänkte skriva lite kort om vad som hänt, eller nä, det är ganska tråkigt att läsa. Jag kan berätta att på fredag kommer våran skola ha ''Årstaskolan festival'' typ , och då ska alla klasser ha lite olika stationer och det kommer vara lite uppträdanden och skit, men skönare än en skoldag , helt klart! Våran klass kommer ha tre stationer : 1. Mums-mums ( eller liknande ) ätning, utan händer ofcourse! 2. Bollkastning i olika hål, olika storlekar, desto mindre desto mer poäng. ( Boring i know -.- ) 3. ( Tråkigaste av allt!) Spikislagning , man ska slå en spik i en bräda. låter det kul? :P

Är dock sjuk avundsjuk på min bror och hans klass, för deras lärare har ställt upp på typ chokladpuddings paj kastning på lärarna! Vi hade ungerfär samma förslag till våran klass men våran lärare ställde inte upp. Buhu! Men självklart får alla pröva på att olika saker, och jag kommer självklart gå till deras ställe och kasta, mohhahaha! Juste måste säga en grej. Ingen kan förvänta sig inlägg utav mig under sommaren. Tyvärr men jag tar verkligen sommarlov och kommer vara ute helahelahela tiden! Vill inte sitta framför datan på sommaren. Och så är det bestämt att jag ska åka till florida den 1 juli hihi! Längtar som f*n. Sorry det långa inläggt, men det var ju skrivet av mig, så det är värt att läsas ! :)
Puuuuuuussssss / Emi

Några bilder på mig och natha från i torsdag :
Måste bara säga att natha typ är den mest underbara människan i världen, och jag älskar henne något fruktansvärt mycket. Jag kommer kämpa för oss, solklart!















 
En bild som tog när vi precis kommit till eskilstuna :d


Vart ett riktigt långt inlägg, värt att vänta va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0