Shoppa är kul!

Haha, ja vilken nyhet emma! Men i alla fall så har jag shoppat idag, behövligt tycker jag. Lite bortskämd blev jag väll , inte något överdrivet. En tröja, en kofta, ett par jeans / chinos typ, ett par jeans shorts, en mascara, tre per skor, ett par tights. Och så åt vi på pizza hut hehe. Det är faktist jättegott, och man blir propp mätt! Mums säger jag bara. ;)

Men det är typ allt jag har gjort idag faktist. Shoppat. Sen klockan elva i morse och jag kom hem för kanske en timma sen. Till middag blir det något slags kött och färsk pasta. Gottgott! Men juste nu är jag fortfarande mätt efter pizzan .. Åt väll runt klockan två, och alla vet väll hur pizza hut pizzorna är ? Dom är riktigt små, men dom är ganska tjocka. Haha jag bara snackar om mat! Men tog tyvär ingen bild .. Synd. Aja har tagit kort på kläderna , så nu får ni dom! :) Puss på rumpan! / Emsi


Tröja, gina tricot. I love it!

Blå kofta, gina tricot.

jeansshorts, JC. ser lite roliga ut på bilden :P

Nya ''jeanschions'', älskar dom :D

Vita ballerina med ''rosett'' på. skopunkten

Jag som hatar gladiator-skor :O men dom här tyckte jag om. skopunkten dom med.

Björn borg skor, ( mina converse är det ju bara rip för haha) köptes på DNA eller nått

nya mascaran

Tights!

PS. anledningen till att inga priser står är att jag klippte bort alla prislappar och orkade inte leta efter kvittona hehe. men det duger väll ändå ? :) puss !

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahah så blir det i skolan också ! :O

det är nog din dator som är cp , eller ? ska göra ett inlägg om det ! :)<3

puss

2009-06-06 @ 19:04:59
URL: http://jennihfer.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahah så blir det i skolan också ! :O

det är nog din dator som är cp , eller ? ska göra ett inlägg om det ! :)<3

puss

2009-06-06 @ 19:05:01
URL: http://jennihfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0