summerfeelings

Idag har jag verkligen haft sommarkänsla i kroppen, speciellt när jag och jonna köpte callipo, tog den dära ''refreash'' smaken typ, gud vad god den är, speciellt i detta otroligt varma väder! Men i alla fall vi drog till ip för att kolla om det var några där och det var det, men det var inte så jättekul så vi drog vidare hem till jonna igen, & solade! Hihi, det var riktigt skönt , jag faktist älskar att det är så varmt att man typ dör haha. Jag vet inte varför, tycker att det är skönt att det till och med nästan känns som om man smälter! Haha me totaly like! I alla fall så låg vi där i kanske en och halv timma, fast jag tror inte jag fått så mycket färg eftersom att jag har skitdåliga pigment.. Suck. Men jag tog typ massa bilder som ni kan njuta av, ni får ursäkta att jag är likblek, men jaja! Jag känner att jag har riktigt bra självkänsla idag, so i don't care :d Är stolt över mig själv. Men puss på er nu och njut av bilder, mer inlägg kommer idag, är jag typ 90 % säker på det. Kommer ju inte bli några inlägg under helgen från varken mig eller nicole eftersom båda två är borta.. Attans ! Aja pööööööössss från emma

emsi sooooolar :)


jonna solar ;)


så j*vla sexig ställning, eller vad?


SÅÅÅÅÅPBUBBLOR :D


inte ett enda moln!


& vi avslutar med en bild på mig!
( och nej jag har inte gråtit, jag har sprungit i en vattenspridare! :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0