woho kväll

i am sooo happpy today shiit vilket rekordmånga det var just idag ! my & emmas secret hur många men fasktiskt sjukt många ! haha i love you all !

har nu hört att enskedes andra lag typ ska vara där på cupen och på festen " aja fokusera på spel Nicole
jag ska nu just nu är jag överlycklig haha ! eeeeeeeemmmmmmma keeep i gooing hunny !
idag älsakr jag allt , nä inte allt inte ärtsoppa ursch hah har aldrig smakat men aja gooosh
sitter och snackar med mini love nää ursäkta JACOB !  härligt va ?


packa älskar att packa och vara borta men hatar att packa upp och smutsigakläder uursch !
nu ska jag nog ta och gottgöra med självmed en klapp på axeln nä skoja ? jag ska nog ta och fortsätta med det jag gör ? .. juste ladd kameran måste jag oxå !


 skiit gammal bild från 08 innan sommaren jag och felicia !påväg att träffa love ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0