emma ''the osociala''

Haha, okej, vet inte riktigt vad jag menar med min rubrik, men jag känner mig bara så elak mot nicole att jag typ aldrig skriver! Och er också, ofc. Hihi. Jag tänkte ladda in lite mobil bilder till er. Det är faktist snällt av mig för det är faktist komplicerat. Men efter som kameran inte har några batterier, så .. -.- Jag orkar inte ladda dom. Jag blir lite smått irriterad , hehe. Menmen , that's life. Haha , pallat inte sitta här och snacka om ointresanta saker. Jag är inte på direkt världens bästa blogg humör. sry ... Men bilder kommer :) Puss på er / emma
( klicka på bilderna)
     

Orkade itne lägga in mera bilder på andra .. egoist , javisst! ;) nej men andra bilden är på moi och aleks, och sista på majbrasan :) det vart några bilder i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0