Länge sen från emma

Jag vet att det tar lång tid mellan varje gång jag skriver, men om jag skulle skriva varje dag skulle jag nog trötta :$ Men nu skriver jag då och då istället så det är väll great ? Haha, men min trogna lilla nicole bloggar ju på för fullt, bra nicke! Hihi, är på lite roligt humör, har typ varit vaken sen klockan åtta. På en lördag .. Men igår när jag och bellen skulle sova, för vi bestämde att vi skulle somna tidigt och vakna tidigt, och båda var sjukt trötta efter att vi kollat på twilight, grymt bra film , men whatever, haha sen typ hade vi legat stilla i typ två minuter, börjde bellen tänkte på en grej och blev typ asrädd och hoppade runt i min säng och lekte med ett gosedjur. Haha, hon var sjukt rolig, så jag började asgarva, sen kunde jag itne sluta. Grymt roligt faktist. Sen så vaknade vi tidigt i alla fall.

Juste måste berätta lite om igår också. Jag är ju skolpolis *usch* men iaf , så skulle vi till konserthuset, och så var det typ '' skolpolisgala '' med lite uppträdanden och sånt, ganska roligt faktist. Hihi, sen eftersom jag skulle åkt med UG till stan och ta bilder och sånt så ringe tavar ( en som jobbar på ug) och bah , vi är i kungsan. Så tog jag en liten promenad i det härliga vädret, haha, till kungsträdgården och mötte dom andra. Det var väll ungefär min fredag, eller efter alt det hade jag träning, sen sov bellen hos mig.

Nu sitter jag och skriver medans bellen kollar på '' John Tucker most die '' Haha filmen är fett bra :) äääälskar romantiska komedier. Juste ! Igår på fotbollen, fick vi nya träningskläder och overroller och väskor! Haha jag hade ju köpt en för inte så länge sen, men nu står det Emma på det. gryyymt eller vad ? ;) Haha, stolt. Idag ska jag och bellen spela match, och sedan tänkte vi gå på bio , eller typ mysa i globen. Vi får se. Beronende på om det finns någon film att se mihihi. Menmen, nu ska jag vara lite social , eller ska lägga in lite bilder på alla saker men sen så ska jag umgås med bella. Pyssääään / Emi


Outfit fredag, ljusrosa kofta 149 kr Gina.
Rosa klänning, Gina köpte den förra sommaren.
Vita tights, jättegamla.

Enskede väska med namn på.
Nya tränings shorts.
tränings overoll byxor och tjockträja.
Tre par strumor.
Två träningströjor. ( på bilden är bara en vit men det kommer en bild på den andra ;) )

Där har ni den andra träningströjan ;)

Ha en bra dag, vi får se om vi hörs ikväll.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Sv : Haha systemkameran sköter alltd :')<333

2009-05-09 @ 19:32:30
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Postat av: Sarah-Daniella

tjoho, är vid enskede rackethall varje DAAAAAAAG , yey..

2009-05-13 @ 22:42:01
URL: http://formyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0